تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
اصلاح نژاد دام

اصلاح نژاد دام

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 6 اصلاح نژاد دام اصلاح دام علمی است که در جهت بالا بردن ظرفیت ژنتیکی دامها کار می کند و کیفیت تولید دامها را با نیاز جامعه در زمان حال و آینده تطبیق می دهد. علم اصلاح نژاد دام بدون فراهم آوردن زمینهء کافی از نظر بهداشت ، تغذیه و مدیریت عملاٌ بدون استفاده است. ظرفیت تولید دام از دو چیز تشکیل شده است 1- وجود ژن لازم برای تولید در دام 2- محیط مناسب در اصلاح دام ما سعی در تهیه ترکیبی از ژنها داریم که ...


  • مرکز اصلاح نژاد دام - abc.org.ir

    www.abc.org.ir

    مرکز اصلاح نژاد دام مکلف به هویت دار کردن دامهای کشور شده است اسپرم های مورد تائید مرکز جهت مدیریت ژنتیک و تنوع ژنی دامهای کشور بر اساس وظایف، مرکز اصلاح نژاد به طور مرتب اسپرمهای که شرایط ...

  • ژنتیک و اصلاح نژاد دام :: وبسایت دکتر رستم عبداللهی

    www.geneticz.ir

    فناوری های نوین در اصلاح نژاد دام از آینده بیاموزیم: افق ۵۰ سال آینده گاوهای شیری و مزارع گاوشیری چالش های ویرایش ژنوم (Gene editing)

  • اصلاح نژاد دام - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/اصلاح_نژاد_دام

    اصلاح نژاد دام (به انگلیسی: Breeding) علم و هنر تثبیت ژن‌های مؤثر در تولید اقتصادیِ دام است. اصلاح نژاد با انتخاب دام‌ها و طیور برتر ازلحاظ ژنتیکی و با کمک روش‌های آمیزشیِ مناسب، دام و طیور برتر را ایجاد می‌کند.

  • Images of اصلاح نژاد دام

    bing.com/images
    See more images of اصلاح نژاد دام
  • ژنتیک و اصلاح نژاد دام - geneticz.blogfa.com

    www.geneticz.blogfa.com

    با سلام خدمت تمامی بازدیدکنندگان وبلاگ. با همکاری یکی از دانشجویان دکتری دانشگاه کردستان به نام پیمان محمودی سایت ژنتیک و اصلاح نژادم دام راه اندازی شد و از این پس مطالب جدید در وب سایت geneticz.ir بارگزاری می شوند.

  • مرکز اصلاح نژاد دام کشور (استان البرز)

    dastchin.ir/ad/abc

    مرکز اصلاح نژاد دام با اتکاء به تجربیات چندین ساله خود در زمینه اجرای طرح های اصلاح نژادی و با بهره گیری از جدیدترین تکنیک ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری موجود در دنیا در حال حاضر مجری ...

  • اصلاح نژاد دام - takbook.com

    https://www.takbook.com/4537-article/veterinarian/اصلاح...

    اصلاح دام علمی است که در جهت بالا بردن ظرفیت ژنتیکی دامها کار می کند و کیفیت تولید دامها را با نیاز جامعه در زمان حال و آینده تطبیق می دهد.

  • ژنتیک و اصلاح نژاد دام - geneticz.blogfa.com

    geneticz.blogfa.com/author/geneticz?p=2

    ژنتیک و اصلاح نژاد دام - علمی و پژوهشی. هفته پیش تصادفا نظر یکی از بازدیدکنندگان وبلاگ که به صورت خصوصی فرستاده شده بود را دریافت کردم و از ایشون خواستم که اجازه بده تا نظرشون را در یکی از پست های وبلاگم بذارم.

  • مهندسي كشاورزي علوم دامي - اصلاح نژاد دام

    new.khuisf.ac.ir/Index.aspx?page_=dorsaetoolsreshteha&lang=1&...

    گروه علوم دامي دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان (خوراسگان) رشته علوم دامي كه در گذشته دامپروري خوانده مي شد، از شاخه هاي مهندسي كشاورزي محسوب مي شود.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: